onsdag 18 mars 2009

Måndagsmixen - revK

Samtidigt i Malmö presenterar: revK

"Hola!

Här kommer en lite sävlig mix från revK eller Kristofer Matti som det står på pastorslicensen. Kände för att spela in de där dansanta och långsamma låtarna jag samlat på mig.
Jag driver vanligtvis klubben och bloggen Stephen Hawkings tillsammans med Emil Broomé och Harry White. Stephens stil är väl minst sagt eklektisk, med allt från turkisk psykadelica till valsång och panflöjt via disco till kraut. Hypnotisk dans helt enkelt.
Själv gillar jag att bli utmanad på dansgolvet, vilket tyvärr händer allt för sällan.

Om ni gillar det här så kolla in vår blogg på: http://stephen-hawkings.blogspot.com/

Där finns det låtar och mixtapes för nedladdning samt info om våra klubbar och spelningar.

Väl mött!"


Mix: (192 kbps,
52:56 min, 72,9 mb)
Samtidigt revK - Sävlig mix mars 2009

Låtlista:
1. The Grid - A beat called love (a beat called club) @ 33
2. Bot'ox - Drive by shooting
3. Soft Rocks - Midnight drive
4. I.R.T. - Watch the closing doors @ 33
5. Mindless Boogie - Clap Pat Clap Slap (Social disco club edit)
6. Wolfgang Reichmann - Silberland
7. Conrad Schnitzler - Tanze im Regen
8. Soft Rocks - Slowdown
9. Sel - (naum gabo remix)
10. Wolfgang Reichmann - Silberland

Se: Stephen Hawkings (blogg), Stephen Hawking (Wikipedia).

Inga kommentarer: