måndag 30 juni 2008

Måndagsmixen - Dan


Samtidigt i Malmö presenterar: Dan

"Hej, jag heter Dan och jag gillar när folk dansar. Den här mixen är en blandning av mina dansgolvsfavoriter just nu och låtar som jag tycker om, men som jag tycker är lite för svåra för att spela ute. Den blev inte helt perfekt mot slutet men så brukar det gå när man livemixar och av en och annan anledning tappar koncentrationen.
Hoppas ni gillar den.
Puss /DramaDan!"

Mix:
(192 kbit 53:26 min 73,3 MB):
Samtidigt Dj Loudness Maximum Pumping Mix (zShare)

Låtlista:
01. Andre Crom - Endorphine
02. Cirez D - The Journey
03. Butch vs. Mr Oizo - Flatroom Beat (Meave de Tria's Bootleg Mix)
04. Charlie Fanclub - Stripped Black Jack
05. Oliver Twizt - Do The Monkey feat. Mc Roga (Bart B More Remix)
06. Oliver Huntemann - La Boum
07. Walter Meego - Through A Keyhole (Solid Groove & Sinden Remix)
08. Josh Wink - Higher State Of Consciousness (Dirty South & TV Rock Remix)
09. Zoo Brazil - Technik
10. The prodigy - Smack My Bitch Up (Twocker Remix)


Se: Dan (myspace), Drama

Inga kommentarer: