måndag 1 september 2008

Måndagsmixen - Daddy Ferma

Samtidigt i Malmö presenterar: Daddy Ferma

"Alloha der freindshinz!!

Namn: Linus Fast aka Daddy Ferma aka Abnocal aka Hybrismannen.

Ibland när jag inte surfar runt i snålblåsten rullar jag mig med Million Vibes Sound här i Malmö och gör vad som behövs för att få folk att ha en bra dag. Nu är det tydligen min tur att få slänga upp en mix på samtidigtbloggen.
Jag spelar lite låtar jag gillar nu som typ en stund sedan.
Hoppas på att alla dansar och kramas mycket till den och sen äter glass, då blir jag lycklig."

Mix: (192 kbit 33:32 min 47 mb):
Samtidigt Daddy Ferma pretzentch: CellF Em2PLOJMETH
Daddy Ferma Skickade med ett omslag till mixen om du vill...
Omslag Daddy Ferma

Låtlista:
01. The Verve - Bitter Sweet Symphony
02. Star Trek Themes
03. Krust - Cloaking Device
04. Roni Size & DJ Die feat Pharoahe Monch - Simon Says (Dnb Remix)
05. Clipz feat Hollie G - Ugly
06. Conquering Lion feat Junior Red - Banana Boat Man
07. Barrington Levy - Here I Come (Jungle RMX)
08. Mr Vegas - Must Come A Road
09. Pressure - Bless My Soul
10. Alaine - Love of A Lifetime
11. Queen Ifrika - Keep It To Your Self
12. Lukie D - Rescue Me
13. Omari - Why
14. D Major - Speek The Truth
15. Fantan Mojah - Let Me Be The One
16. Chezidek - Call Pon Them
17. Collie Buddz - Let Me Know
18. Burro Banton - Garrison
19 Afu-Ra feat Cocoa Brovaz & Jadah - D&D Soundclash
20. Black Star - Definition
21. Arrested Development - Tennessee
22. Erupt - Click Mi Finger (Federation Ching-A-Ling Remix)
23. Beenie Man - Yuh Know Fi Whine
24. Konshens - Wine & Climb
25. Busy Signal - Not Leaving You
26. Charly Blacks - Bubble
27. D Major, Chris Martin & Leftside - Only You
28. Shane-O & Sean Paul - Girls Territory
29. Sean Paul - Grip
30. Lexxus feat Vegas & Richie Feelings - No Linga
31. Julia Lee - If It's Good.

Daddy Ferma kan du se ute i vimlet i höst. Var, när och hur är ej fasställt idag.


Se: Daddy Ferma Myspace, Million Vibes Soundsystem.

1 kommentar:

Unknown sa...

Detta vet jag inte riktigt hur jag ska angripa... Rastagrejen tillhör inte det jag brukar trycka i mig. Hur som helst hör jag att det är kvalität. Jag tycker att den snutten som börjar vid 24:51 svänger som fan. Thanx :)