måndag 16 juni 2008

Måndagsmixen - Baby Doll

Samtidigt i Malmö presenterar: Baby Doll

"Jo, jag är Baby Doll - ena halvan av DJ-duon (& lundaklubben) Full Clip och även intiativtagare till Kartellen (minns var ni läste om den först!).

Samtidigt-Pontus sa att jag fick fria händer med mixen och min första tanke var att göra en med världens smörigaste r'n'b. Så blev det dock inte, trots att det är värsta sommarromans-tiderna. Men det blev en drös låtar jag känner kärlek för, för tillfället.
Mixen spelas med fördel på väg till jobbet på morgonen eller när man diskar.

Allt som allt tog det ca 3 h från val till färdig mix (brasklapp), så inget hat nu."

Mix: (256 kbit 25:01 min 46,9 MB):

Låtlista:
01. BOB - This is my clubsong (Rawkus edit)
02. Missy ft Eve - 4 my people
03. Lil Wayne - Lollipop (Morsy mix)
04. Lyrikill - I love my hooptie
05. Trina - Pull over
06. Flo-rida - Low (Florida rmx)
07. Tag team - Whoomp! (there it is)
08. Young MC - Bust a move (Diplo rmx)
09. Dizzie Rascal - Flex
10. Wiley - Wearing my rolex
11. 6'1 & the City boys - Drop that thang
12. 2 live crew - ake a lil somethin
13. Play N Skillz - Get freaky
14. Gucci Mane ft Ludacris - Freaky Girl (Cousin Cole mix)
15. Wes Fif ft BOB - Haterz everywhere (Cousin Cole mix)

Vill ni se bilder på mig så googla.
Vill ni veta vad jag gjort tidigare?
Isf..

1 kommentar:

joakimR sa...

kan lägga till "under lunchen" som bra speltillfälle för mixen! bra!!