måndag 15 december 2008

Måndagsmixen - Johanna aka MorrisLess

Samtidigt i Malmö presenterar: Johanna aka MorrisLess

"Hej!
Jag gillar svettiga,trånga,mörka och lite läskiga technoklubbar (du hittar de bästa i Berlin såklart) där du inte kan göra nånting mer än att dansa, dricka redbull och njuta av musiken. Därför tänkte jag dela med mig av de låtar som fått mig stanna extra länge på just dessa klubbarna. När jag inte är på ett dansgolv klipper jag hår, rotar 2handskläder, cyklar och övar på att spela skivor.

Till mitt blandband har jag valt mina favvolåtar som jag tycker är värda få tinnitus av / går sönder av lycka när jag får dem spelade på ett dansgolv.
Mitt absolut första blandband,kom ihåg detta!.
Vi ses på ett dansgolv snart, xoxo// MorrisLess

Mix: (192 kbps 46:31 min 64 mb)
Samtidigt Johanna aka MorrisLess - Elajt Promo Numero Uno (zShare)

Låtlista:
1 . Grindhousetool - Radioslave
2 . Domino - Oxia
3. Callisto - Marc Romboy vs Stephan Bodzi
n
4. I Cling (Aril Brikha) - Deetron
5. Red Moon - David Weed
6. Coma (Gabe & Dimitri Nakow) - Sasha
7. Trompeta - SIS
8. Balkan+minimal - Krok

Johanna har ni kunnat höra och se på bl a Mission och nu senast på Die Underground. Vart hon dyker upp härnäst vet vi ej just nu, men kika in på...

Se: MorrisLess

4 kommentarer:

joakimR sa...

bra blandning! och callisto var verkligen beroendeframkallande!

Johanna sa...

tacktack! Jag vet, det är min bästa låt. Ska ha med den på varenda blandband,hehe.

Johanna sa...

p.s Callisto- Marc Romboy vs Stephan Bodzin ska det vara, inte bara Marc Romboy.. d.s

Unknown sa...

En riktig supermix :) Den räcker hela vägen till Landskrona. Tack tack.